sobota, 29 października 2016

The gray autumn !

Cześć!
Tak, tak po dwóch miesiącach udało mi się wyrwać z mojej szarej codzienności na kilka minut żeby zrobić zdjęcia.  Pomijam to, że ten dzień kolorowy też nie był. Takie uroki polskiej jesieni. Dzisiejsze zdjęcia
powstały współpracy z  dziewczyną, która nie boi się wyzwań. Wytrzymała ze mną nawet ten czas, a ja jestem bardzo ciężkim przypadkiem, który nigdy nie wie jak się ustawić, co robić itp...

Moja stylizacja nie wyróżnia się jakoś specjalnie. Wygodne spodnie oraz luźna bluzka to coś w czym czuje się najlepiej. Jest to mój typowy strój w jakim chodzę na przykład do szkoły z tego też muszę mieć ze sobą dużą torbę, która pomieści te wszystkie książki.

Zapraszam do oglądania, komentowania oraz obserwowania!
Mam nadzieje, że do zobaczenia w kolejnym wpisie!







Bluzka-PRIMARK/Spodnie-H&M/Płaszcz-NO NAME/buty-STRADIVARIUS/szal-CUBUS/torebka-MOHITO

FOT- Klaudia Głowacz /facebook

5 komentarzy: