poniedziałek, 28 listopada 2016

"Elegancja francja "!

Cześć cześć!
Dzisiaj stylizacja dla osób, które nie lubią wysokich butów,  sukienek i spódniczek, a ich ubiór musi być bardziej "elegancki".
Ostatnie trzy dni spędziłam siedząc na kursie w Poznaniu.  Podziwiam osoby, które rano wstają i spokojnie wszędzie zdążą. Chociaż z koleżanką z domu wychodziłyśmy ponad godzinę wcześniej to nigdzie nie zdążyłyśmy. Nie ten przystanek,  nie ta godzina, ten autobus nie jedzie, ten tramwaj jedzie w innym kierunku.  Te słowa nie opuszczały nas przez cały weekend.  Mimo wielu porażek nie poddałyśmy się i znalazłyśmy 5 minut (dosłownie) na zrobienie zdjęć.
W ostatni dzień wybrałam spodnie przypominające spodnie od garnitury. Są wygodne i wiązane w pasie. Biała koszula to MUST HAVE każdej dziewczyny.  Z powodu naszych przygód z dotarciem na miejsce kursu wybrałam wygodne buty typu oxford.








PłaszczNEW LOOK/spodnieCUBUS/bluzka,szalH&M/butySTRADIVARIUS/torebkaRESERVED

21 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. W oko szczególnie wpadła mi bluzka, bo właśnie takiej brakuje mi w szafie. Muszę zajrzeć do h&m.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja! A skąd zegarek? Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, płaszczyk jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, świetna stylizacja!
    Zegarek mega!
    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny płaszcz:) a zegarek jest na aliexpress sama się nad nim chwilę zastanawiałam;p

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda :) bluzki koszulowe to absolutna konieczność w szafie :) idealnie zmieniają charakter w zależności od ubioru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście wyglądasz bardzo elegancko. Chodzący dowód na to że bez szpilek i spódnicy również się da :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Adekwatny tytuł do stylizacji, bardzo mi się podoba:)
    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja. Biała bluzka bardzo tutaj pasuje.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, klasyczna stylizacja.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się płaszcz, bluzka, zegarek, spodnie, ale te buty. Nigdy bym ich nie ubrała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny płaszcz i cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzka i pøaszczyk, http://bluzki.damskie.net/bluzki-producenta-ambigante.html tutaj zerknij koszule, ja ostatnio trafiłam dwie bardzo fajne :) Na co dzień mam dress code, ale staram sie go w jakis sposób omijać, bo ile można :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja. Od dawna szukam takich spodni :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń