środa, 22 lutego 2017

Duży szary sweter !


 Cześć cześć cześć ! wracam do was po dłuższej nieobecności. Oczywiście mogłabym się tłumaczyć i wykręcać ,ale po co ? Zamiast tego opowiem wam o kilku sprawach jakie wydarzyły się w ostatnim czasie. Mimo tego, że moja obecność na blogu spadła do zera , ja nie próżnowałam ! Razem z szóstką innych dziewczyn zaangażowałam się w prowadzenie 'blogerskiego' snapchata. Od kilku dni również posiadamy instagrama. Polega to na tym ,że każda dziewczyna ma swój dzień (ja jestem z wami w niedziele) w który dzieli się swoimi sposobami na makijaż ,stylizacjami itp...albo po prostu pokazuje swój dzień . Aktualnie na naszym ig trwa konkurs :) tutaj możecie bezpośrednio wziąć w nim udział . spieszcie się !

Dzisiejsza stylizacja to kolejna z serii "byle było wygodnie i ciepło ". Sweter ,który mam na sobie to jedna z moich ulubionych pozycji w szafie . Jest gruby ,ciepły ,wygodny ,pasuje prawie do wszystkiego...czego chcieć  więcej ? Torebka to mój kolejny "must have". Marzyłam o niej kilka miesięcy ,ale co to za wyczyn wydać tyle pieniędzy na kawałek gumy ? Moja chęć kupienia jej wzrastała z każdym postem dodanym przez obagomaniaczki na facebook-owych grupach. No i torebka jest moja <3 A wy co sądzicie o torbach O bag ?

Zapraszam was na :
facebook-madameisia
ig-isiaquaa
snapchat-isiaquaa
ig oraz snapchat- seven_bloggers

















sweterH&M/torebkaOBAG/butyRYŁKO/płaszczNEW LOOK

15 komentarzy:

  1. Ale duży ten szary sweter

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabyś wstawić link do swetra? Ładnie w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ☺️ Niestety sweter nie jest już dostępny 😞

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, uwielbiam Twój płaszcz, ale brakuje mi tutaj spodni ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny płaszcz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny płaszcz :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam w szarości wszystko ;-)
    Jak sprawuje sie obag? Bo myśle czy sie nie skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to jedna z lepszych torebek. Niestety wybrałam kolor, który szybko się brudzi, ale wystarczy mokra ściereczka i jest jak nowa ☺️

      Usuń
  7. mi się bardziej torebka podoba. wszystko się zmieści, a nie wygląda jak wielki wór ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka fajna :) Moja dziewczyna ostatnio wybierała z tej marki swoją. Fajnie, że można samodzielnie ją sobie konfigurować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweter! A wygoda i ciepło to również cechy, którymi sama kieruję się dobierając strój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A moją uwagę najbardziej zwróciła torba - genialna!

    OdpowiedzUsuń